
Інтерв'ю "Голос Америки"

Тема:
Аналітичне дослідження “Медіа моніторинг програми “Голос Америки” в Україні”
Задачі:
Виявити кількість слухачів та рівень їх лояльності до програми
Методологія дослідження:
дослідження кількісних та якісних показників, зокрема: фокус груп, глибинні інтерв’ю, експертні інтерв’ю, застосування «Hall-test»ів, та «Home-test»ів; вивчення мотивацій кінцевих споживачів, критеріїв вибору програм, застосування інструментів «Customer Еxpectation», «Customer Satisfaction»)
Завантажити повний звіт
Началом формирования рынка каминов в Украине можно считать 90-е годы прошлого столетия. Участниками этого…
Дослідження ефективності реформи освіти у початковій школі в Україні
Визначеня професійної структури, рівня економічної активності та показників зайнятості населення...