Передвиборче опитування Киян (06-08.10)
Ми допоможемо знайти правильну відповідь



Для вивчення електоральних симпатій напередодні місцевих виборів 25 жовтня в період з 6 жовтня по 8 жовтня волонтери МГО РУС спільно з Інформаційно – аналітичним Центром «Український інтелект» провели опитування мешканців столиці методом анкетування.
По потенційним кандидатурам на посаду міського голови 18,4% проголосували б за Віталія Кличко, і майже 35% - схильні викреслити усіх кандидатів
За Олександра Бондаренка проголосували б 7,5 %, та майже 3,5% - за Сергія Гусовського.
4,6% набрав би Береза Борислав і 13, 5 – Сергій Думчев
2,2% набрав би Генадій Корбан та 5,5% - О. Омельченко.
Олександр Мирний набрав би 2,1% голосів, а Олександр Пузанов 1,1 %
Потрібно зазначити, що не всі респонденти погоджувались визначитися із своїми антипатіями по відношенню до тих чи інших кандидатів.
Лідером антирейтингу став Олександр Омельченко – 36 % опитаних, Володимир Кличко – 30%. На третьому місці у антирейтингу - Борислав Береза – 12,3%.
Найменше анитипатій викликають політичні сили «Рух за реформи» та «Самопоміч» - 9 та 7,5 % відповідно.
Передвиборчі симпатії щодо політичних сил розподілились таким чином
Партія - кандидат %
1. БПП «Солідарність» - Віталій Кличко 22
2. ВО «Батьківщина» - В Бондаренко 7,5
3. Партія "Самопоміч" - Сергій Гусовський 3,5
4. Партія рішучих киян - Борислав Береза 4,6
5. "Рух за реформи" - Сергій Думчев 13,5
6. «УКРОП» - Геннадій Корбан 2,2
7. Партія «Відродження» - Юрій Єхануров 2,5
8. Партія "Єдність" – О.Омельченко 5,5
9. ВО «Свобода» - Олександр Мирний 2,1
10. "Оппозиційний блок" - О Пузанов 1,1
11. Не підтримую жодну з політичних сил 37
Тема:
"Соціологічне дослідження співвідношення передвиборчих симпатій кандидата на посаду Київського міського голови у м. Києві серед різних соціальних та вікових груп різних районів столиці"
Період дослідження:
6 - 8 жовтня 2015 року
Мета дослідження:
- Отримання даних про поточний стан передвиборчої кампанії на посаду Київського міського голови
- Побудова шкали рейтингу кандидата за основними показниками: районування; вік; гендерні показники
- Побудова шкали анти рейтингу серед учасників виборчих перегонів
- Виявлення проміжних результатів передвиборчої кампанії
- Забезпечення менеджменту передвиборчої кампанії необхідним показниками прогресу або його відсутності та вчасне усунення недоліків, внесення коригування у намічені цілі і стратегію
- Забезпечення своєчасного та регулярного зворотнього зв’язку між всіма учасниками передвиборчого процесу – електоратом, виборчими штабами та кандидатом
Методологія дослідження:
Для забезпечення правдивості і можливості всебічного використання отриманих результатів використовується метод польового дослідження через індивідуальне опитування (анкетування) приблизно 2000 респондентів у однаковий проміжок часу.
В опитуванні було застосоване квотування за ґендерним принципом, згідно із офіційними статистичними даними про ґендерний склад населення України – жінок і чоловіків - 64% і 36% відповідно.
Первинні дані збираються безпосередньо для цілей даного дослідження, що забезпечує надійність і допомагає усунути протиріччя в отриманих даних.
Протягом другого тижня опитувань
з 6 – 8 жовтня, було опитано 1555 людей, з яких:
- 100% опитаних - випадкові перехожі, жителі різних районів м. Києва