Передвиборче опитування Киян (06-08.10)

Ми допоможемо знайти правильну відповідь

мал. 1 Поточний стан передвиборчої кампанії на посаду Київського міського голови.
мал. 2 Поточний стан передвиборчої кампанії до Київської міської ради.
мал. 3 В опитуванні було застосоване квотування за ґендерним принципом, згідно із офіційними статистичними даними про ґендерний склад населення України.

Для вивчення електоральних симпатій напередодні місцевих виборів 25 жовтня в період з 6 жовтня по 8 жовтня волонтери МГО РУС спільно з Інформаційно – аналітичним Центром «Український інтелект» провели опитування мешканців столиці методом анкетування.

По потенційним кандидатурам на посаду міського голови 18,4% проголосували б за Віталія Кличко, і майже 35% - схильні викреслити усіх кандидатів

За Олександра Бондаренка проголосували б 7,5 %, та майже 3,5% - за Сергія Гусовського.

4,6% набрав би Береза Борислав і 13, 5 – Сергій Думчев

2,2% набрав би Генадій Корбан та 5,5% - О. Омельченко.

Олександр Мирний набрав би 2,1% голосів, а Олександр Пузанов 1,1 %

Потрібно зазначити, що не всі респонденти погоджувались визначитися із своїми антипатіями по відношенню до тих чи інших кандидатів.

Лідером антирейтингу став Олександр Омельченко – 36 % опитаних, Володимир Кличко – 30%. На третьому місці у антирейтингу - Борислав Береза – 12,3%.

Найменше анитипатій викликають політичні сили «Рух за реформи» та «Самопоміч» - 9 та 7,5 % відповідно.

Передвиборчі симпатії щодо політичних сил розподілились таким чином

Партія - кандидат %

1. БПП «Солідарність»  - Віталій Кличко 22

2. ВО «Батьківщина» - В Бондаренко 7,5

3. Партія "Самопоміч" - Сергій Гусовський 3,5

4. Партія рішучих киян - Борислав Береза 4,6

5. "Рух за реформи" - Сергій Думчев 13,5

6. «УКРОП» - Геннадій Корбан 2,2

7. Партія «Відродження» - Юрій Єхануров 2,5

8. Партія "Єдність" – О.Омельченко 5,5

9. ВО «Свобода» - Олександр Мирний 2,1

10. "Оппозиційний блок" - О Пузанов 1,1

11. Не підтримую жодну з політичних сил 37

 

Тема:

"Соціологічне дослідження співвідношення передвиборчих симпатій кандидата на посаду Київського міського голови у м. Києві  серед різних соціальних та вікових груп різних районів столиці"

Період дослідження:

6 - 8 жовтня 2015 року

Мета дослідження:

  • Отримання даних про поточний стан передвиборчої кампанії на посаду Київського міського голови
  • Побудова шкали рейтингу кандидата за основними показниками: районування; вік; гендерні показники
  • Побудова шкали анти рейтингу серед учасників виборчих перегонів
  • Виявлення проміжних результатів передвиборчої кампанії
  • Забезпечення менеджменту передвиборчої кампанії необхідним показниками прогресу або його відсутності та вчасне усунення недоліків, внесення коригування у намічені цілі і стратегію
  • Забезпечення своєчасного та регулярного зворотнього зв’язку між всіма учасниками передвиборчого процесу – електоратом, виборчими штабами та кандидатом

Методологія дослідження:

Для забезпечення правдивості і можливості всебічного використання отриманих результатів використовується метод польового дослідження через індивідуальне опитування (анкетування) приблизно 2000 респондентів у однаковий проміжок часу.

В опитуванні було застосоване квотування за ґендерним принципом, згідно із офіційними статистичними даними про ґендерний склад населення України – жінок і чоловіків - 64% і 36% відповідно.  

Первинні дані збираються безпосередньо для цілей даного дослідження, що забезпечує надійність і допомагає усунути протиріччя в отриманих даних.

Протягом другого тижня опитувань
з 6 – 8 жовтня, було опитано 1555 людей, з яких:

  • 100% опитаних - випадкові перехожі, жителі різних районів м. Києва

Період дослідження:
6 - 8 жовтня 2015 року

1555 респондентів

10 районів міста

< 0,4% Похибка

Публічно доступні проекти