Передвиборче опитування Киян (29.09-01.10)

Ми допоможемо знайти правильну

відповідь

мал. 1 Поточний стан передвиборчої кампанії на посаду Київського міського голови.
мал. 2 Поточний стан передвиборчої кампанії до Київської міської ради.
мал. 3 В опитуванні було застосоване квотування за ґендерним принципом, згідно із офіційними статистичними даними про ґендерний склад населення України.

Для вивчення електоральних симпатій напередодні місцевих виборів 25 жовтня в період з 29 вересня по 1 жовтня волонтери МГО РУС спільно з Інформаційно – аналітичним Центром «Український інтелект» провели опитування мешканців столиці методом анкетування.

Анкета складалася з таких напіввідкритих питань:

І. За кого із кандидатів Ви б проголосували, якби вибори відбулися наступної неділі:

1. Віталій Кличко □
2. Володимир Бондаренко □
3. Сергій Гусовський □
4. Борислав Береза □
5. Сергій Думчев □
6. Геннадій Корбан □
7. Юрій Єхануров □
8. Олександр Омельченко □
9. Олександр Мирний □
10. Александр Пузанов □
11. Не проголосую за жодного з кандидатів □

ІІ. Яку політичну силу Ви підтримали б, якби вибори були наступної неділі:

1. БПП «Солідарність» - Віталій Кличко □
2. ВО «Батьківщина» - Володимир Бондаренко □
3. Партія "Самопоміч" - Сергій Гусовський □
4. Партія рішучих киян - Борислав Береза □
5. "Рух за реформи" - Сергій Думчев □
6. «УКРОП» - Геннадій Корбан □
7. Партія «Відродження» - Юрій Єхануров □
8. Партія "Єдність" - Олександр Омельченко □
9. ВО «Свобода» - Олександр Мирний □
10. "Оппозиційний блок" - Олександр Пузанов □
11. Не підтримую жодну з політичних сил □

 

Тема:

"Соціологічне дослідження співвідношення передвиборчих симпатій кандидата на посаду Київського міського голови у м. Києві  серед різних соціальних та вікових груп різних районів столиці"

Період дослідження:

29 вересня  - 1 жовтня 2015 року

Мета дослідження:

  • Отримання даних про поточний стан передвиборчої кампанії на посаду Київського міського голови
  • Побудова шкали рейтингу кандидата за основними показниками: районування; вік; гендерні показники
  • Побудова шкали анти рейтингу серед учасників виборчих перегонів
  • Виявлення проміжних результатів передвиборчої кампанії
  • Забезпечення менеджменту передвиборчої кампанії необхідним показниками прогресу або його відсутності та вчасне усунення недоліків, внесення коригування у намічені цілі і стратегію
  • Забезпечення своєчасного та регулярного зворотнього зв’язку між всіма учасниками передвиборчого процесу – електоратом, виборчими штабами та кандидатом

Методологія дослідження:

Для забезпечення правдивості і можливості всебічного використання отриманих результатів використовується метод польового дослідження через індивідуальне опитування (анкетування) приблизно 2000 респондентів у однаковий проміжок часу.

В опитуванні було застосоване квотування за ґендерним принципом, згідно із офіційними статистичними даними про ґендерний склад населення України – жінок і чоловіків - 64% і 36% відповідно.  

Первинні дані збираються безпосередньо для цілей даного дослідження, що забезпечує надійність і допомагає усунути протиріччя в отриманих даних.

 

Період дослідження:
29 вересня  - 1 жовтня 2015 року

2000 респондентів

10 районів міста

< 0,4% Похибка

Публічно доступні проекти