


Тема:
"Дослідження ефективності реформи освіти у початковій школі в Україні"
Задачі:
Дослідити, чи вплинула реформа освіти на низку системоутворюючих факторів соціально – економічного розвитку в Україні
Методологія дослідження:
Під час проведення дослідження було зібрано первинні та вторинні дані.
Первинні дані:
- демографічні і соціоекономічні дані (вік, стать, сімейний стан, освіта, доход,
- психографічні дані (характерні риси, інтереси, думки);
- дані про відношення до навчання (позиції, думки);
- дані про наміри; мотивації; поведінку;
- дані про фінансування
Вторинні дані – звіти, офіційні сайти органів державної влади, НУО, незалежних аналітичних центрів.
Отримані дані було приведено у відповідність з методологією та визначеннями
макропоказників успішності якими користуються міжнародна спільнота та
Європейське Співтовариство, зокрема:
- Соціальна стабільність
- Соціальний розвиток
- Формування кадрової політики
- Підтримка і розвиток науково-технічної бази
Також було застосовано інноваційний підхід до збору і обробки інформації -
«об’ємні» індикатори( наприклад, індикатор “ефективність” - у потрійному аспекті для
відображення багатовимірного стану об’єкта дослідження).