Моніторинг
Моніторинг: ринків, соціальної сфери; моніторинг та оцінка ефективності виконання проектів/програм; розподілення і витрачання коштів при реалізації програм/проектів; моніторинг роботи окремих департаментів, відділів на предмет оптимізації діяльності; моніторинг та оцінка положення компанії на ринку
Моніторинг для бізнесу
- моніторинг ринків з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства
- моніторинг менеджменту на підприємстві
- моніторинг якості обслуговування (банки, торгівля, ресторанний бізнес, послуги зв’язку, побутові послуги та ін.)
- моніторинг ефективності реклами – для компаній-рекламодавців, медійних компаній. Моніторинг допомагає оптимізувати видатки і співставити мету, завдання реклами із потребами клієнта, рекламодавця і медійної компанії
Моніторинг та оцінка у діяльності державних органів
- стратегічне планування, визначення мети та пріоритетних напрямків розвитку,
- методологія та інструментарій моніторингу та оцінки у сфері державного управління;
- постановка завдань; коригування діяльності у реальному часі;
- розробка технічного завдання;
- контроль видатків та зменшення фінансових ризиків (розподілення відповідальності, контроль за поточною діяльністю окремих секторів / напрямків / відділів)
- підвищення результативності діяльності (співставлення короткострокових та стратегічних планів, усунення неефективних, затратних ланок діяльності)
- підвищення кваліфікації управлінських кадрів
- міжнародні стандарти управління
Медіа моніторинг
у т.ч. англомовних видань використовується компаніями-рекламодавцями та медійними компаніями для підвищення продаж товарів, що рекламуються.
Моніторинг допомагає оптимізувати видатки та узгодити цілі і завдання рекламодавців і медійної компанії та співставити їх з потребами споживача.
Медіа моніторинг
у т.ч. англомовних видань використовується компаніями-рекламодавцями та медійними компаніями для підвищення продаж товарів, що рекламуються.
Моніторинг допомагає оптимізувати видатки та узгодити цілі і завдання рекламодавців і медійної компанії та співставити їх з потребами споживача.
Медіа моніторинг
у т.ч. англомовних видань використовується компаніями-рекламодавцями та медійними компаніями для підвищення продаж товарів, що рекламуються.
Моніторинг допомагає оптимізувати видатки та узгодити цілі і завдання рекламодавців і медійної компанії та співставити їх з потребами споживача.
Політичний моніторинг
- стратегічне планування діяльності на основі результатів моніторингу у реальному часі
- розробка політичних програм, формування політичних рішень на основі потреб суспільства
- громадський моніторинг виконання політичних кредитів
- контроль використання та розподілення коштів
- поліпшення взаємодії влади з усіма прошарками суспільства
- оперативне коригування діяльності
- соціальний моніторинг (громадський моніторинг соціальних програм і проектів, формуюче оцінювання, процесуальне оцінювання, результативне оцінювання, внутрішній організаційний моніторинг, оцінка впливу проекту тощо),
- а також інші види моніторингу (громадський, державний, економічний).